Wednesday, July 11, 2007

vuxen underhållning

Jag fyllde fyrtio i lördags, grym grej numerologiskt, 777 and all that jazz... Dessutom är man ju numer vuxen. Inte för man inte var det innan, men man har ju funderat lite över vad det innebär.

Det här talet är nog den bästa sammanfattningen jag hört. Ta 21 minuter och lyssna, för detta är tusan vuxenhet som allra bäst. Dessutom extremt underhållande. Christopher Hitchens om yttrandefrihet.



Bonus = Christopher Hitchens vs Stephen Fry on Blasphemy

Andra bloggar om: , ,

4 comments:

Morelli said...

det här ska lyssnas på efter jobbet...giraff-bild fixad... Kul jobb du verkar ha

Ondskan said...

GRATTIS!!! Jag ska också lyssna efter jobbet.

Charlotte said...

Jag råkade scribbla mitt grattis på fel plats, till posten under.
Men det är väl tanken som räknas?

jacobsteel said...

tackar och bockar. det blev en ovanligt trevlig födelsedag... :)