Sunday, March 15, 2009

söndag, konsthallen, Göteborg

Snygg kåk. Bra utställning, Hala Elkoussy hade gjort massa kul grejer som man kunde stå och fundera över.

Fri entré också - gå dit: Konsthallen, Göteborg


Nu ska jag repa - på fredag 20 mars skojar jag på Bajsnödigt, nere på Röda Sten i Göteborg

Nu vet jag inte om jag kommer att skoja om Linda Rosings överläpp och att den ser ut som en sån där liten hylla som folk har tennmuggar dom vunnit i sportskytte på... men massa annat... jag lovar så kom, kom!!! 19:30 börjar det här kan man boka biljett

EDIT - Läser idag i SvD att man undersökt humor och att
"Forskarna fann att ankan är det roligaste djuret, K den roligaste bokstaven och att vi först och främst skrattar åt det som får oss att känna oss överlägsna andra människor."
2 av 3 räcker tydligen en bit, folk man berättar Rosingskämtet för skrattar. Frågan är om inte Sveriges komiker borde samla ihop en summa pengar till flickan för hennes användbarhet i skojsammanhang. Rätt borde ju vara rätt...

Andra bloggar om: , , ,

No comments: